środa, 20 kwietnia 2011

Otocz się ludźmi z pasją

Zeszłego wieczoru zjadłem fantastyczną kolację z moją żoną Evą i moimi przyjaciółmi Scottem i Jessem oraz ich żonami Chelsea i Joanną.

Zgromadzenie samo w sobie było proste: sześć osób, proste zdrowe jedzenie, niewielka ilość wina i herbaty, nic więcej. Z wyjątkiem tego, że utonęliśmy tak głęboko w rozmowie, że zanim zauważyliśmy nadeszła pierwsza trzydzieści rano i byłem zszokowany jak szybko czas nam minął.

Tajemnica tego jest także prosta: jeśli rozmawiasz z ludźmi, którzy są entuzjastami tego, co robią, życia i ludzi, których kochają, jest to transformujące.

Ludzie, z którymi rozmawiałem zeszłej nocy są nieprawdopodobnymi pasjonatami tego , co robią. I, tak, Brett, mam na myśli namiętną: podniecającą, rozognioną, czującą-to-bardzo, myślącą-o-tym-cały-czas-od-momentu-pobudki pasję. Kiedy rozmawiasz z ludźmi, którzy mają taki entuzjazm , zaczynasz sam go czuć i nie możesz nic na to poradzić. Chcesz wyjść i zrobić coś ekscytującego.

Ludzie z pasją nie tylko mogą cię inspirować, oni również dostarczają ci pomysłów. Czytają książki napisane przez inne osoby z pasją, pełne pomysłów i polecają je ci lub przekazują ci ich idee. Scott i Jesse, na przykład, stale spotykają innych entuzjastów, to ich inspiruje i w dalszej kolejności inspiruje mnie. To jest paliwo do potężnego ognia.

Dobrą stroną obcowania ze Scottem i Chelsea’i oraz Jessem i Joanną jest to, że są to najbardziej świadomi wartości zdrowego życia ludzie, jakich znam – kolacja była niezwykle zdrowa i przepyszna. Wyszedłem z niej jeszcze bardziej zdecydowany być formie i prowadzić zdrowy tryb życia. Kocham takie osoby.

Odkąd się przeprowadziłem do San Francisko spotkałem wielu ogarniętych pasją , inspirujących ludzi – ludzi takich jak Tim Ferris, Matt Mulenweg, Tynan, Corbett Barr, Oleg, Barron i innych. Rozmowa z takimi ludźmi jest czymś nieprawdopodobnym i czuje się po niej ogromny entuzjazm.

Podczas, gdy próbuję prowadzić minimalistyczny tryb życia, nauczyłem się, że można żyć w ten sposób gdziekolwiek się jest. Nie wymaga to przeniesienia się na farmę i rezygnacji z kontaktu z ludźmi. Wręcz przeciwnie: minimalizm to odrzucenie konsumpcji na rzecz robienia rzeczy z entuzjazmem i bycia w prawdziwych z związkach z ludźmi, których się naprawdę ceni. Naprawdę wolałbym rozmawiać z kimś robiącym coś niezwykłego niż pójść na zakupy.

Nie musisz żyć w wielkim mieście jak Nowy Jork lub San Francisco, żeby otaczać się pasjonatami. Możesz ich również znaleźć w małych miasteczkach , choć to może zająć trochę czasu. Odszukaj małe firmy, które robią fajne rzeczy i porozmawiaj z ludźmi tam pracującymi. Szukaj nowych przedsiębiorstw, artystów i pisarzy, ludzi, którzy mają obsesję aby robić coś dobrze.

Jeśli nie możesz znaleźć ich tam , gdzie mieszkasz, poszukaj ich w sieci. Są wszędzie jeśli umiesz szukać. Czytaj książki napisane przez osoby pełne fantastycznych idei, które są innowacyjne. Czytaj ich blogi, rozmawiaj z nimi drogą e-mailową i przez Twittera. Zacznij współpracować z takimi ludźmi.

Stań się jednym z nich i inspiruj innych.

0 komentarze:

Prześlij komentarz